Technoservis Nula2

lukaLuka Baumann - Poslije
PSNZ 001

Nováček Luka Baumann přichází s první kompletní deskou nazvanou "Poslije" a jeho prvotina se myslím neobyčejně povedla! Rozhodně není přehnanou variantou už stokrát omílaného zvuku, kterého se Španělsko jednoduše nemůže zbavit, ale představuje se nám jako neotřelá verze  inteligentního britského techna. Temný a industriální feeling však prozrazuje, že deska pochází z hlavy někoho jiného, než jsou notoricky známá  jména dnešní doby. Přímá rytmika zde rovněž nepůsobí zastarale, jelikož je přikrášlena skutečně povedenými aranžemi a příjemnými prvky! Všechny tracky mají poutavý a logický průběh a rozhodně se budou dát bez problémů zahrát na každé inteligentní akci. Deska určitě osloví především náročnější publikum i djs, což snad není ani nepatrné minus tohoto povedeného díla. PSNZ001 doporučuji všem, které už nebaví jen tak něco a už teď se můžeme těšit na další počin Luky Baumanna, který vyjde na labelu Mainout 09!

spaniaReeko & Los Jovenes - Mens Sana in Corpore Sano ep
Hispania 001

Nový španělský label Hispania okupují hned dva vynikající producenti. Prvním je už známý Juan Rico aka Reeko, kterého jistě znáte díky jeho počinům na Mental Disorder, Mainout, nebo novém Evidence Recordings. Jeho track je víceméně jen další variantou na původní formulku, se kterou při zahájení své kariéry vyrukoval a se kterou slaví nevídaný úspěch. Musím dodat, že jeho tracky v poslední době nabírají na originalitě a dostávají velice finální podobu. Prostě jsou stále lepší a dotažené do detailů, což platí právě zde!  Kolega Los Jovenes, jehož jméno tu asi ještě nezaznělo, překvapil tanečním a více jak povedeným dílkem. Rovná rytmika a velmi povedený ústřední motiv, to jsou hlavní taháky onoho pozoruhodného počinu. Hispania 001 je deskou, kterou by jste si rozhodně neměli nechat ujít jelikož má jistojistě nám všem co říci!

antrVarious Artist - Antarktika ep
Infecta 003

Samplery či minikompilace produkované  španělským vydavatelstvím Infecta slaví mezi djs až nevídaný úspěch. I třetí pokračování přináší letmý, avšak důrazný pohled na místní taneční scénu. Jako první se zde přadstaví projekt Cage s nerovnou a energickou klubovou záležitostí. Druhý v pořadí je známý Damon Vallero, který dodal vynikající temnou střelu ve stylu domácího labelu Electracom. Dalším zůčastněným je Event 7. Jeho práce nikdy nepostrádají vlastní formu a nové nápady a právě tak se Event 7 prezentuje i zde! Posledním zůčastněným je mr. Grovskopa z Emergence Records, který vyrukoval s dosti experimentálním a jak jinak, než temným trackem. Antarktika ep je opět nepřehlédnutelným mezníkem španělské scény a stojí za povšimnutí. Cool!

orOR & 2 nd Reality - Black Bird
Witness For The Prosecution 002

Projekt OR rozhodně mnozí znáte díky počinům na Reverse Recordings a dalších známých labelech. Jeho vlastní label WFTP vzniknul teprve nedávno a nyní si představíme jeho druhou desku. Oba tracky nesou spíše rukopis kolegy Reeka, avšak bez ohledu na to, kdo za nimi je se dá bez výčitků prohásit, že je to povedená deska. Obsahuje klasické prvky španělské  školy a přitom není zbytečně agresivní a přehnaná, jako mnohé další současné produkty. Až na vyjímky dnes totiž málokdo dokáže používat běžné nástroje a efekty tak, aby nezněly právě tak otřepaně a trapně. Pro Witness For The Proseustion hraje rovněž vynikající mastering a neobyčejně silný zvuk, čili nestojí nic v cestě úspěchu této desky na rozjeté a divoké party!

Recenze pro vás připravil vinyl shop Nula2.
nula